Τρίτη 25 Αυγούστου 2015

Αγγελική επίκληση για ιδανική συντροφική σχέση

Αγαπημένοι Άγγελοι του Χρυσού Φωτός 
και της Αιώνιας Αγάπης του Δημιουργού όλης της Ύπαρξης!
Αγαπημένοι Αρχάγγελοι της Δίδυμης Φλόγας!

Επικαλούμαι τώρα τη Δύναμη της Παρουσίας σας και του Φωτός που αντιπροσωπεύετε
να με περιβάλει τέλεια
και να επιφέρει πλήρη εξαγνισμό και θεραπεία της σχέσης μου με τη Δίδυμη Φλόγα μου
για την πραγματοποίηση της ιδανικής συντροφικής/ερωτικής σχέσης.

Εξαγνισμός, εξαγνισμός, εξαγνισμός
τέλειος, πλήρης και ολικός
της σχέσης μου με τη Δίδυμη Φλόγα μου, γένοιτο!
Θεραπεία, θεραπεία, θεραπεία
τέλεια, πλήρης και ολική 
της σχέσης μου με τη Δίδυμη Φλόγα, γένοιτο!
Εκδήλωση, εκδήλωση, εκδήλωση 
τέλεια, πλήρης και ολική
της ιδανικής συντροφικής/ερωτικής σχέσης στη ζωή μου
μέσω της Δίδυμης Φλόγας, γένοιτο! 

Αγαπημένοι Άγγελοι, εξαγνίστε και θεραπεύατε τώρα
όλο το παρελθόν και τις σχέσεις μου,
τα συναισθήματα και την καρδιά μου,
τις πληγές που προκάλεσα ή δέχτηκα,
τον πόνο που έδωσα ή έλαβα σε όλες τις παρελθοντικές ερωτικές σχέσεις μου
και συντονίστε με τέλεια με τη Δίδυμη Φλόγα μου
ως την Πνευματική εκείνη Δύναμη του Σύμπαντος
που φέρνει στη ζωή μου τις σχέσεις που μου αξίζουν αληθινά!
Αγαπημένοι Άγγελοι,
γειώστε τώρα για εμένα την ιδανική συντροφική/ερωτική σχέση
σύμφωνα πάντοτε με το Ανώτερο Καλό,
τους Νόμους του Κάρμα και του Ντάρμα.

Αγαπημένοι Άγγελοι του χρυσού φωτός 
και της αιώνιας αγάπης Του δημιουργού όλης της ύπαρξης!
Αγαπημένοι Αρχάγγελοι της δίδυμης φλόγας!
Σας ευχαριστώ και σας ευγνωμονώ υπέρτατα αιώνια και αληθινά!

Η επίκληση αυτή αφορά όσους αναζητούν μία όμορφη και ισορροπημένη συντροφική/ερωτική σχέση αλλά και όσους θέλουν να βελτιώσουν και να εξυψώσουν σε όλα τα επίπεδα την ήδη υπάρχουσα ερωτική τους σχέση με τη βοήθεια πάντοτε των Αγγέλων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου