Τρίτη 25 Αυγούστου 2015

Αγγελική επίκληση για αφθονία και ευημερία

Αγαπημένοι Άγγελοι του Χρυσού Φωτός και της Αιώνιας Αγάπης του 
Δημιουργού όλης της Ύπαρξης!
Αγαπημένοι Αρχάγγελοι της Αφθονίας και της Ευημερίας!

Επικαλούμαι τώρα τη Δύναμη της Παρουσίας σας και του Φωτός που αντιπροσωπεύετε
να με περιβάλλει τέλεια και να επιφέρει πλήρη εξαγνισμό, θεραπεία και εκδήλωση
της αφθονίας και της ευημερίας μου σε κάθε επίπεδο:
υλικό, ενεργειακό, συναισθηματικό, νοητικό, πνευματικό.

Εξαγνισμός, εξαγνισμός, εξαγνισμός
τέλειος, υπέρτατος, ολικός και βαθύς
της αφθονίας και της ευημερίας μου σε όλα τα επίπεδα, γένοιτο!
Θεραπεία, θεραπεία, θεραπεία
τέλεια, υπέρτατη, ολική και βαθειά
της αφθονίας και της ευημερίας μου σε όλα τα επίπεδα, γένοιτο! 
Εκδήλωση, εκδήλωση, εκδήλωση
τέλεια, υπέρτατη, ολική και βαθειά
της αφθονίας και της ευημερίας μου σε όλα τα επίπεδα, γένοιτο!

Αγαπημένοι Άγγελοι εξαγνίστε, θεραπεύατε και εκδηλώστε
την υλική αφθονία και ευημερία μου: αφθονία σε χρήματα και υλικά αγαθά.
Την ενεργειακή αφθονία και ευημερία μου: αφθονία σε ζωτική ενέργεια και δύναμη.
Τη συναισθηματική αφθονία και ευημερία μου: αφθονία σε πλούσια συναισθήματα συμπόνιας, γαλήνης χαράς, έκστασης, ευτυχίας και ανιδιοτελούς αγάπης.
Τη νοητική αφθονία και ευημερία μου: αφθονία σε θετικές, ευφυείς και εμπνευσμένες σκέψεις σοφίας.
Την πνευματική αφθονία και ευημερία μου: αφθονία της Δύναμης του Αληθινού Πνεύματος που είμαι.

Αγαπημένοι Άγγελοι του Χρυσού Φωτός και της Αιώνιας Αγάπης του 
Δημιουργού όλης της Ύπαρξης!
Αγαπημένοι Αρχάγγελοι της αφθονίας και της ευημερίας!
Σας ευχαριστώ και σας ευγνωμονώ υπέρτατα, αιώνια και αληθινά!

Διάβασέ την για 3, 7, 12 ή 21 μέρες και αφιέρωσε προαιρετικά ένα λευκό κεράκι κάθε μέρα στους αρχαγγέλους της αφθονίας και της ευημερίας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου