Τρίτη 25 Αυγούστου 2015

Αγγελική επίκληση για ολικό εξαγνισμό του εαυτού

Αγαπημένοι Άγγελοι του Χρυσού Φωτός 
και της Αιώνιας Αγάπης του Δημιουργού όλης της Ύπαρξης!
Αγαπημένοι Αρχάγγελοι του Εξαγνισμού!

Επικαλούμαι τώρα τη Δύναμη της Παρουσίας σας και του Φωτός που αντιπροσωπεύετε
να με περιβάλλει τέλεια και να επιφέρει βαθύ και υπέρτατο εξαγνισμό 
του εαυτού, της ζωής και της πραγματικότητας μου!

Εξαγνισμός, εξαγνισμός, εξαγνισμός 
τέλειος, υπέρτατος, ολικός και βαθύς
του υποσυνείδητου, συνειδητού και υπερσυνείδητου εαυτού μου, γένοιτο!
Εξαγνισμός, εξαγνισμός, εξαγνισμός 
τέλειος, υπέρτατος, ολικός και βαθύς
της υποσυνείδητης, συνειδητής και υπερσυνείδητης ζωής μου, γένοιτο!
Εξαγνισμός, εξαγνισμός, εξαγνισμός 
τέλειος, υπέρτατος, ολικός και βαθύς
της υποσυνείδητης, συνειδητής και υπερσυνείδητης πραγματικότητάς μου, γένοιτο!

Αγαπημένοι Άγγελοι εξαγνίστε τώρα όλα τα τσάκρα μου, μεσημβρινούς, τα 
ενεργειακά κανάλια μου, 
την αύρα και τα σώματα μου, 
τη θηλυκή και αρσενική πλευρά μου,
την προσωπικότητα και το «εγώ» μου,
το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον μου.
Εξαγνίστε όλο το σκοτάδι και τη σκιά μέσα μου και γύρω μου
ώστε να γειώσω και να εκδηλώσω αγνό και καθαρό φως και αγάπη
σε όλα τα επίπεδα του εαυτού,
σε όλους τους τομείς της ζωής και της πραγματικότητας μου, γένοιτο!

Αγαπημένοι Άγγελοι του Χρυσού Φωτός και της Αιώνιας Αγάπης του 
Δημιουργού όλης της Ύπαρξης,
Αγαπημένοι Αρχάγγελοι του Εξαγνισμού, 
σας ευχαριστώ και σας ευγνωμονώ υπέρτατα, αιώνια και αληθινά!

Διάβασε την επίκληση 3 φορές διαλογιστικά και αργά δίνοντας σημασία και νόημα σε κάθε της λέξη. Νιώσε την ενέργεια των αγγέλων και πάρε μερικές βαθιές αναπνοές όσο εκείνοι «εργάζονται» πάνω σου (αυτή η διαδικασία ισχύει και για όλες τις επικλήσεις).
Μπορείς να κάνεις την επίκληση αυτή για 3-4 συνεχόμενες ημέρες (2-3 φορές την ημέρα).
Επίσης με την επίκληση αυτή μπορείς να ξεκινάς πριν από κάθε ενεργειακή και πνευματική εργασία σου ακόμη και πριν από κάθε άλλη επίκληση.

1 σχόλιο:

  1. Oakley Titanium Pants (T-4) by TITanium Associates
    Oakley Titanium Pants (T-4) · Price: $$$$$$$. titanium 200 welder Shop blue titanium cerakote the Store: T-4 · titanium necklace Description: This product titanium frames is a top-quality apparel line for the titanium vs ceramic T-4.

    ΑπάντησηΔιαγραφή