Τρίτη 25 Αυγούστου 2015

Αγγελική επίκληση ενδυνάμωσης και υλοποίησης στόχων

Αγαπημένοι Άγγελοι του Χρυσού Φωτός 
και της Αιώνιας Αγάπης του Δημιουργού όλης της Ύπαρξης!
Αγαπημένοι Αρχάγγελοι της Υλοποίησης των Στόχων!

Επικαλούμαι τώρα τη Δύναμη της Παρουσίας σας και του Φωτός που αντιπροσωπεύετε
να με περιβάλει τέλεια και να επιφέρει τώρα πλήρη ενδυνάμωση του εαυτού 
για την υλοποίηση και την πραγματοποίηση του στόχου μου να...(ανάφερε ξεκάθαρα αυτό που θέλεις να επιτύχεις).

Ενδυνάμωση, ενδυνάμωση, ενδυνάμωση του εαυτού σε όλα τα επίπεδα 
για την πραγματοποίηση και την υλοποίηση του στόχου μου να... γένοιτο!
Εξύψωση, εξύψωση, εξύψωση του εαυτού σε όλα τα επίπεδα
για την πραγματοποίηση και την υλοποίηση του στόχου μου να... γένοιτο!

Αγαπημένοι Άγγελοι,
γειώστε τώρα για μένα τέλεια σοφία, αγάπη και δύναμη
και εξυψώστε τη συναισθηματική, διανοητική και πνευματική ευφυΐα και νοημοσύνη μου
για την πραγματοποίηση και την υλοποίηση των στόχων μου
άμεσα, εύκολα, αποτελεσματικά και σύμφωνα με το Ανώτερο Καλό και το Θεϊκό Σχέδιο!

Αγαπημένοι Άγγελοι του Χρυσού Φωτός 
και της Αιώνιας Αγάπης του Δημιουργού όλης της Ύπαρξης!
Αγαπημένοι Αρχάγγελοι της Υλοποίησης των Στόχων!
Σας ευχαριστώ και σας ευγνωμονώ υπέρτατα, αιώνια και αληθινά!

Γράψε το στόχο σου σε ένα χαρτί και στη συνέχεια, αφού το διπλώσεις, τοποθέτησέ το σε ένα ιερό για σένα σημείο (στον αγγελικό Βωμό,στο εικονοστάσι, στο χώρο που διαλογίζεσαι ή οπουδήποτε αλλού αισθάνεσαι όμορφα). Προαιρετικά τοποθέτησε πάνω απ'το χαρτί μια κρυστάλλινη πυραμίδα και όσο πιο συχνά μπορείς διάβαζε την επίκληση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου