Τρίτη 25 Αυγούστου 2015

Αγγελική επίκληση για εκδήλωση του Ντάρμα (σκοπός της ζωής)

Αγαπημένοι Άγγελοι του Χρυσού Φωτός 
και της Αιώνιας Αγάπης του Δημιουργού όλης της Ύπαρξης!
Αγαπημένοι Αρχάγγελοι του Ντάρμα!

Επικαλούμαι τώρα τη Δύναμη της Παρουσίας σαςκαι του Φωτός που αντιπροσωπεύετε
να με περιβάλει τέλεια και να επιφέρει πλήρη εκδήλωση του Ντάρμα μου,
καθώς και όλων των ταλέντων και ικανοτήτων
που το Πνεύμα το Αιώνιο, το Τέλειο, το Υπέρτατο
με έχει προικίσει και ενδυναμώσει σε αυτή τη ζωή
ώστε να υπηρετήσω με τον καλύτερο τρόπο το Ανώτατο Θεϊκό Σχέδιο!



Γείωση, γείωση, γείωση
Τέλεια, πλήρης και ολοκληρωμένη του Ντάρμα και του σκοπού της ζωής μου, γένοιτο!
Εκδήλωση, εκδήλωση, εκδήλωση
τέλεια, πλήρης και ολοκληρωμένη όλων των ταλέντων και των ικανοτήτων μου, γένοιτο!

Αγαπημένοι Άγγελοι,
φανερώστε τώρα το σκοπό της ζωής μου και ευθυγραμμίστε με τέλεια μαζί του!
Φέρτε στο φως όλα τα ταλέντα μου 
και δείξτε μου τον τρόπο ώστε να τα εκφράζω στην καθημερινή ζωή μου.
Ενδυναμώστε τέλεια τις ικανότητες μου
ώστε να υπηρετήσω συνειδητά το θεϊκό Σχέδιο
Αγαπημένοι Άγγελοι,
αναγνωρίζω πως ο σκοπός της ζωής μου
δεν διαφέρει από το σκοπό της ζωής του Δημιουργού
και είμαι αληθινά ευτυχισμένη/ος για αυτό!

Αγαπημένοι Άγγελοι Χρυσού Φωτός 
και της Αιώνιας Αγάπης του Δημιουργού όλης της Ύπαρξης,
Αγαπημένοι Αρχάγγελοι του Ντάρμα,
σας ευχαριστώ και σας ευγνωμονώ υπέρτατα, αιώνια και αληθινά!

Η επίκληση αυτή είναι καλό να γίνει μετά την εφαρμογή της επίκλησης του Κάρμα, επίσης επί 7 συνεχόμενα βράδια λίγο προτού πέσεις για ύπνο. Εκείνη την περίοδο των 7 ημερών αν θέλεις μπορείς να  κρατήσεις και ένα ημερολόγιο, καθώς πρόκειται να γίνουν πολλές συνειδητοποιήσεις, να έρθεις περισσότερο κοντά στον εαυτό σου και να αναγνωρίσεις την αληθινή αξία του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου