Τρίτη 25 Αυγούστου 2015

Αγγελική επίκληση για ενεργειακή προστασία

Αγαπημένοι Άγγελοι του Χρυσού Φωτός 
και της Αιώνιας Αγάπης του Δημιουργού όλης της Ύπαρξης!
Αγαπημένοι Αρχάγγελοι της Ενεργειακής Προστασίας!

Επικαλούμαι τώρα τη Δύναμη της Παρουσίας σας και του Φωτός που αντιπροσωπεύετε
να με περιβάλει τέλεια και να επιφέρει ολική ενεργειακή προστασία
σε όλα τα επίπεδα του εαυτού και του είναι μου, σε όλα τα επίπεδα της ύπαρξης μου.

Προστασία, προστασία, προστασία
τέλεια, υπέρτατη, ολική και πλήρης σε όλα τα επίπεδα του εαυτού μου, γένοιτο!
Προστασία, προστασία, προστασία
τέλεια, υπέρτατη, ολική και πλήρης σε όλα τα επίπεδα του είναι μου, γένοιτο!
Προστασία, προστασία, προστασία
τέλεια, υπέρτατη, ολική και πλήρης σε όλα τα επίπεδα της ύπαρξης μου, γένοιτο!

Αγαπημένοι Άγγελοι,
προστατεύστε -τώρα και για πάντα- όλα τα τσάκρα και τους μεσημβρινούς μου,
τα ενεργειακά κανάλια και την αύρα μου,
τη θηλυκή και αρσενική πλευρά μου,
την προσωπικότητα και τα σώματα μου,
το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον μου.
Προστατεύστε -τώρα και για πάντα- όλες τις εκφάνσεις και τις εκδηλώσεις
του εαυτού και της ζωής μου από οποιαδήποτε μορφή αρνητικότητας
που προέρχεται είτε από το εξωτερικό περιβάλλον μου
είτε ακόμη και μέσα από τον ίδιο τον εαυτό μου.
Προστατεύστε -τώρα και για πάντα- όλους τους τομείς και τις πλευρές
του εαυτού και της ζωής μου
οποιοδήποτε σκοτάδι και σκιά που προέρχεται είτε από το εξωτερικό περιβάλλον μου 
είτε ακόμη και μέσα από τον ίδιο τον εαυτό μου.

Αγαπημένοι Άγγελοι του Χρυσού Φωτός 
και της Αιώνιας Αγάπης του Δημιουργού όλης της Ύπαρξης,
Αγαπημένοι Αρχάγγελοι της Προστασίας,
σας ευχαριστώ και σας ευγνωμονώ υπέρτατα, αιώνια και αληθινά!

Διαβάζουμε αυτήν την επίκληση τρεις φορές την ημέρα, για 3 συνεχόμενες μέρες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου